29.12.06

Ene met hesp en ene met hoestsiroop




8 opmerkingen:

Anoniem zei

Voor wie was die hoestsiroop eigenlijk? :p
Jullie komen ook geen eten te kort hé ;)

Anoniem zei

[kansloos]
Als ik vraag of Evy haar tieten laat zien, wordt dat bericht dan weggehaald, of krijg ik een simpel "nee" als antwoord?
[/kansloos]

Anders moet David ze maar laten zien...


Wat gebeurt er trouwens in de mond van Evy? Ze begon er overigens zelf over!

Anoniem zei

Het weer een feest om naar jullie top 2006 te luisteren, van uit het friese harlingen

ga zo door.

Anoniem zei

Is evy of david ziek ?

Anoniem zei

Als David zich ziek voordoet zou ik hem begrijpen... Wie wil er niet door Evy gesoigneerd worden???

Ben ook ziek!!

Anoniem zei

Moest ik uit de nabij regio van Sint-Truiden komen, ik zou jullie ook verwennen met allerlei lekkers hoor ... ;)

Jammer genoeg staat jullie Donna-truck iets te ver van mijn deur om eens even naartoe te komen.

Anoniem zei

ja volgend jaar moeten ze naar Gent komen vind ik... aan het station ofzo!

Anoniem zei

Hé, vandaag zie ik ze! En het is een prachtig stel!!!

Nu David nog...