26.12.06

Robin blogt

Het zit er op. We hebben onze eerste nacht achter de rug. En dat was best spannend. Het is toch allemaal nieuw. En af en toe gebeurt er iets onverwachts. Zo worstelde Marc met zijn microfoon. Net voor hij begon te presenteren viel dat ding uit zijn statief, maar de reflex was snel en goed.

Op de oproep om warme choco of gluhwein te brengen was de respons bijzonder zwak. Maar gelukkig waren er de mensen van het Nieuwscafé. Zij brachten ons ook iets lekkers: champagne.

Mark heeft zoveel energydrinks gedronken tot hij er zot van werd

De fles was nog maar net afgeleverd of daar kwamen al een aantal vrachtwagens de Grote Markt opgereden. Ik ben dan maar meteen op onderzoek uitgetrokken. En wat bleek: ze kwamen midden in de nacht een podium bouwen voor Dana Winner. Zij komt blijkbaar optreden in Sint-Truiden.

Meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om de podiumbouwer te onderwerpen aan een 'Dana Winner-quiz'. Hij moest haar grootste hits opsommen. Volgens hem zijn dat "de oude vrouw en de zee" en "ogen zo blauw", tiens, die kennen we niet van haar.

Ik heb drie mandarijntjes, één eclair, en een grani opgegeten tijdens de nacht. Mark heeft energydrinks gedronken tot hij er zot van werd en daardoor ook heel vaak naar het toilet moest. Maar daar ga ik het verder niet over hebben...

De eerste nacht zit er op. Ik kruip nu mijn bed in. Mark gaat hetzelfde doen. We zijn er weer vanaf middernacht.


Robin

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Jullie hadden zich beter aan een of ander station gesteld, dan had je meer volk gehad denk ik... misschien goed voor volgend jaar ;-)

Anoniem zei

héhéhé, ik doe dagelijks de nacht met het werk. Gewoon bezig blijven houd je wakker genoeg ;)

Anoniem zei

Treedt Dana Winner daar ook op op de Markt?!

Dan gaan we misschien een streepje Dana Winner door de boksen horen schallen en al? Ai ai ai.

Anoniem zei

Echt leuk om naar jullie te luisteren! Ik geraak echt niet in men bed hoor.. en moet elke dag om zes uur opstaan, het gaat een zware week voor me worden denk ik, eentje met heel weinig slaap!!

Jullie zijn het leukste duo van al

Anoniem zei

www.frictionathletic.be

wenst jullie veel succes en af en toe en goed nummertje.